El Club

Fent amants del mar des del 1979

Ser soci del GEN et permet aprendre i practicar diferents esports nàutics, com ara la vela lleugera o el creuer, el windsurf, el rem, el submarinisme, la pesca esportiva, la natació o la motonàutica, entre d’altres.

Descobreix la passió pel mar a Roses

El Grup d’Esports Nàutics de Roses és una institució nàutica esportiva amb més de tres dècades d’experiència. Des del 1979, hem complert amb la nostra missió: fomentar l’amor pel mar i totes les seves emocionants disciplines. Amb una ubicació privilegiada a la Costa Brava, el nostre club ofereix una àmplia gamma d’activitats aquàtiques per gaudir de les teves passions.

Des d’activitats esportives fins a relaxants sortides marítimes, el Grup d’Esports Nàutics de Roses està dedicat a fomentar la passió pel mar. Vine a navegar amb nosaltres i descobreix un món d’aventures a les aigües de la Costa Brava.

windsurf-esports-nautics-roses

Formar part del Club

La quota de soci és individual i, depenent de l’edat, pots ser: soci Sènior per als majors de 18 anys, soci Juvenil en les edats entre 15 i 18 anys i soci Infantil per a menors de 15 anys.

Si a tota la família us agraden els esports nàutics podeu gaudir d’un descompte familiar que pot incloure al cònjuge, i als fills que convisquin en el domicili familiar.

Els avantatges de ser soci

Els socis gaudeixen d’un accés preferent a tots els cursos i activitats que organitza el club amb uns preus molt especials.

En el cas de ser un practicant amb suficient nivell per garantir l’autonomia amb seguretat, es podrà comprar l’abonament d’ús lliure de les diferents embarcacions del club, tant de vela, com de windsurf, rem i piragüisme.

El Club gestionarà la llicència i ajudarà amb la gestió de les inscripcions i la logística de les diferents competicions a tots aquells socis que desitgin participar en les diferents competicions organitzades per cada una de les federacions corresponents.

Els socis del GEN, també  podran gaudir del servei d’avarada de les seves embarcacions segons el tipus d’esport que practiquin. Disposem d’espais d’avarada per embarcacions de vela lleugera, catamarans de vela i windsurf, i per a taules de paddle surf, kayaks, i bots de rem. Si tens una  embarcació particular,  al GEN tenim un espai per tu!

Ús lliure d'embarcacions i material del club

El GEN Roses disposa d’embarcacions i material tant de vela, com windsurf i rem, per a què socis i no socis del club (a preu especial per a socis) puguin fer-ne ús i entrenar a nivell individual així com en grup. Els usos i lloguers de material estaran sotmesos al vistiplau de l’equip tècnic depenent de l’horari, el nivell acreditat de l’usuari i les condicions meteorològiques.

El Grup d’Esports Nàutics de Roses et convida a un món de diversió i aventura a les aigües costaneres de la nostra bella localitat. Amb una història rica i un compromís amb l’esport marítim que perdura, oferim una àmplia gamma d’activitats i serveis per als amants del mar. Des de la vela lleugera fins a la immersió submarina, tenim alguna cosa per a tothom.

Vine i descobreix el món del mar amb nosaltres al Grup d’Esports Nàutics de Roses. La diversió, la formació i l’amor pel mar estan a l’espera. Contacta’ns avui mateix per obtenir més informació i unir-te a la nostra família nàutica.

“El mar, un cop et fa caure sota el seu encanteri, et captiva per sempre a la seva xarxa de meravella. Aquesta és la raó per la qual el vell mariner, fins i tot quan ha trobat la pau a terra, encara sent la crida del mar.”

Herman Melville